Σημαντικές επαγγελματικές επαφές με την εμπειρία της ΔΕΘ HELEXPO


Η ΔΕΘ HELEXPO με την υψηλή τεχνογνωσία και πιστοποίηση στην διοργάνωση εκθέσεων σε όλους τους κλάδους, δημιουργεί προϋποθέσεις ανάπτυξης συνεργασιών έχοντας ως συγκριτικό πλεονέκτημα μια ισχυρή βάση δεδομένων.

Στρατηγικές συμμαχίες

Εγγύηση για την επιτυχημένη διοργάνωση της SPORTEXPO αποτελεί η συνέργεια της ΔΕΘ HELEXPO, με την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και του οργανωτή του Διεθνή Μαραθώνιου «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» , αθλητικού συλλόγου, «ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ».

Στη SPORTEXPO του 2019 θα δοθεί το εναρκτήριο λάκτισμα για την γνωστοποίηση της κοινής υποψηφιότητας - πρότασης της Ελλάδος για τη συνδιοργάνωση του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου μαζί με την Σερβία, Ρουμανία και Βουλγαρία

Εκθεσιακό κέντρο

Το Διεθνές Εκθεσιακό κέντρο Θεσσαλονίκης αποτελεί ένα γεωγραφικό πλεονέκτημα που συνδέεται με την ενημέρωση επαγγελματιών της ευρύτερης περιοχής.

Στοχευμένη επικοινωνιακή στρατηγική

Η SPORTEXPO 2019 θα εφαρμόσει ένα δυναμικό πλάνο επικοινωνίας το οποίο θα περιλαμβάνει όλες τις above & below the line ενέργειες επικοινωνίας όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, online επικοινωνία ( direct web διαφήμιση, google κλπ), γραφείο τύπου/ digital pr, social media strategy (32.000 helexpo facebook members), καταχωρήσεις σε περιοδικά ειδικού ενδιαφέροντος αλλά και εφημερίδες, αποστολή newsletters στις έγκυρες και στοχευμένες βάσεις δεδομένων της ΔΕΘ-HELEXPO, εφαρμογή στρατηγικής χορηγών επικοινωνίας.